Sunday!!

Idag blir det kalas för Joline som fyller år på Julafton så dom har kalas idag ist:)
sen väntar det nattjobb börjar 21 ikväll har jobbat natt hela helgen:S
Den 27de bär det av till fjällen i 1vecka:) kommer bli så skönt men en mini semester,
Kläder till nyår är fixat eftersom jag har bokat 4rättersmiddag på hotellet dyrt men värt pengarna (hoppas ja)
 Längar tills på onsdag för då ska jag träffa Anna det blir ut och äta lite sen på tordag åker hon tillbaka till Åre:(
ne nu ska jag hoppa in i duschen sen på kalas♥


Klänningen som jag ska ha på nyår
SNYGG VA? :p


Kommentarer
Postat av: Amanda

skitsnygg:)

2010-12-19 @ 14:59:14
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0